tisdag 14 oktober 2008

Zimland

04:45 - pip pip pip pip. Väckarlockan ringde i arla morgonstund och efter en snabb frukost (det där brödet jag bakade igår blev verkligen gott) kom en taxi och hämtade N. Nu sitter han på flyget på väg till Z där han kommer att jobba till på lördag. Ett mer spännande land får man leta efter i dagens läge, hoppas bara att det inte blir för spännande.

Själv ska jag iväg och träna med min bloggvän T på Impala Club och sedan äta lunch. Därefter ska jag ägna tid åt den skrivuppgift jag ska lämna in imorgon och sedan är det dags för möte med Svenskföreningen... Julbazaren ska planeras. Och så måste jag se till att förnya våra visum. Oj, såhär mycket har jag inte haft inplanerat på en och samma dag sedan jag kom hit!

2 kommentarer:

✿Ewa sa...

Jag tänkte just det, du verkar ju ha fullt upp!

*kram*

Susanna sa...

Ewa. Ja, men träningen och lunchen ställdes in och ska tas igen imorgon istället... Blev en jättelugn dag istället! Kram