lördag 25 oktober 2008

White Sands i Mombasa







På fredag tar jag morgonflyget till Mombasa för en lyxig weekend med N som redan är där då... Vi bor på White Sands som ligger precis vid Indiska Oceanen.

På hemsidan skriver de: Sarova Whitesands Beach Resort & Spa boasts of being amongst the favorite Kenya beach hotels in Mombasa, on the East African Coast, where you can enjoy a beach holiday. It has the longest beach front of white sandy beaches, 338 rooms ranging from the refreshing standard rooms to the grand presidential suites and a welleness spa, known as Tulia.

Det ska bli skönt med lite ledighet från min ledighet...

4 kommentarer:

Anonym sa...

*L* Ja visst kan det vara skönt att ta lite ledigt från lediheten ;). Vackert det ser ut. Hoppas ni får en skön weekend tillsammans!
Jag har äntligen hittat stövlar som jag fastnat för. Här finns massor att välja mellan, men jag visste inte riktigt hur dom skulle se ut förrän jag såg dessa. Ikväll blir det god mat tillsammans med mormor Fredrik och Veronika.
Kram mam

Susanna sa...

Mamma. Ja, det ska bli jätteskönt! Kul med nya stövlar. Hoppas att ni får en trevlig kväll - hade gärna varit med! Kram

Ina sa...

Vad skönt det låter =) Ha en underbar helg!

Susanna sa...

Ina. Jag längtar!! Kram