lördag 4 oktober 2008

Ny titel

Idag fick jag ett sms från mamma där det stod att jag har fått mitt examensbevis från universitetet som jag skickade efter innan jag flyttade hit... Numera kan jag tituleras filosofie magister. Det ni!

Vi ska fira det genom att åka till Nairobi National Museum. Kolla in Kenyas olika folkslag, kultur och beskrivningar av olika historiska skeenden. Här föddes ju den första människan någonsin (även om etiopierna nog hävdar att den människan föddes i deras land...), så det blir säkert intressant.

Men först ska N klippa sig, han får meddela barberaren att han skippar oljorna och huvudmassagen den här gången så att vi inte blir sittandes där i en timme som sist.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett stort grattis till Filosofie Magister, bra jobbat!!!! Det har säkert varit slitiga år men belöningen kommer om den inte har kommit redan. Ha en trevlig helg, kram//Leena

Susanna sa...

Leena. Tack så mycket!! Kram från Susanna