onsdag 3 juni 2009

Check, check, check!

För några månader sedan skrev jag det här inlägget med en lista på saker jag både ville hinna göra innan jag flyttade samt saker jag redan hade inplanerat. Nu kan jag konstatera att jag gjort allt som står på listan. Nedan har jag kompletterat listan med bilder och länkar.





















  • Resa hem till Stockholm & allt jag ska göra där - träffa lilla Julie, inte minst!
    Det var härligt att träffa Julie, min familj, vänner och Stockholm! Här, här och här kan man läsa om det!



























          Jag och lilla smulan

























          Älskade J




















          Min syster & jag



























          La famiglia (eller iallafall delar av den). Till vänster: Min syster C & hennes man. Till höger: Min bror, hans tjej och min mamma

          • Övningsköra och förhoppningsvis ta körkort - wish me luck!
            Jag klarade det som ni vet! Här kan ni läsa om körlektionerna, handtecknen och bilbanan...

          • Få en kompis på besök här i Kenya - ska bara hitta ett bra datum
            Ett bra datum hittades och här kan du läsa om hur vi hade det!




          Y & jag

          • Åka till kusten en gång till - måste se havet och hälsa på min kompis en gång till
            Det blev ytterligare två gånger till kusten... En överraskningsresa och en resa tillsammans med N & min vän.









          Utsikten från vårt ´cottage´

          • Besöka Kibera - Nairobis slum - en ungdomsorganisation ordnar guidade turer dit (man åker inte dit på egen hand)
            Inlägg kommer snart!



















          • Njuta av balkongen så mycket det bara går!
            Det har vi verkligen gjort. Nu säljer vi möblerna och hoppas att några andra blir lika lyckliga.



          2 kommentarer:

          Mie sa...

          Hej! Jättekul att hitta hit! Kikar gärna in fler ggr o ser hur du har det:)
          Kram

          Anonym sa...

          Susanna, så roligt att allt det du velat göra har blivit av och mer därtill :).
          Kramar i massor
          mam