lördag 21 mars 2009

Susanna - nu i Sverige!

Efter en lång flygresa landade jag på Arlanda igår klockan 9 på morgonen. När jag kom ut i ankomsthallen stod min bonuspappa, syster och hennes lilla Julie och väntade. Det var så mysigt att för första gången träffa min lilla systerdotter. Bara det första mötet var värt hela resan till Sverige.

På vägen hem till mina föräldrar svängde vi in på konditoriet Gateau och köpte semlor... Som jag har längtat! Nu ska vi strax sätta oss ner och äta en riktigt god middag. I köket gör min systers fransman i ordning foie gras som vi ska äta till förrätt, det pratas ute i köket, Julie jollrar, en fördrink blandas, min bror och hans tjej kollar på tv och jag sitter tillbakalutad i en skön fåtölj, känner mig lite trött. Men lycklig!

4 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Välkommen hem tjejen!! :)

Stor kram

Susanna sa...

Dubbelörnen. Tack! :) Kram!

Emmama sa...

Vad mysigt det låter, det är ju sån lyx att komma hem och hälsa på! :) Kram!

Susanna sa...

Emmama. Mmm, jättemysigt! Du verkar också ha det bra därhemma! :) Kram