tisdag 19 juni 2007

Har du koll?

Jag har alltid varit sen att haka på trender. Om jag ens förstått att något varit en trend innan den gått mig förbi. För några veckor sedan köpte jag mitt första plagg på klädbutiken Zara och upptäckte att det ju är en väldigt bra affär. Min kompis J har påpekat det i säkert fem år, men nu var tiden mogen för mig att också inse det. Eller som när P, för flera år sedan, föreslog att jag skulle börja blogga. Jag hade aldrig hört ordet och visste inte vad det innebar. Sedan slog det igenom stort. Och lagom till att det blivit svenssongöra att blogga har jag startat min egen. Nu är jag redo.

Så det jag ska tipsa om nu är väl som att knocka in en öppen dörr. Det är visserligen ingen trend, men något alla kanske redan hört och sett. Nåväl. Den elvaåriga tjejen i inslaget vann ”America´s got talent”. Hon kommer in på scenen som en försiktig, förväntansfull tjej med tofs i håret. Sedan börjar hon sjunga. Och hon gör verkligen inte bort sig.

Kolla här:

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hon har en o-o-troligt fantastisk röst. Vill lyssna om och om igen.

Niklas sa...

HELT otroligt! Det är nog första gången David Hasselhoff sätter ord på mina tankar. "She's a star".

Susanna sa...

Ewa. Ja, hon har en helt otrolig röst!

Niklas. Hahaha - första gången för mig också! Förstår inte hur de tänkte när de erbjöd Baywatch-David en roll i juryn...

Jesper Sundewall sa...

I know, jag tyckte iden att bygga om min gamla racer till en single speed var så tuff och unik. Men nu har jag insett att det är värsta trenden.

Så jag är ännu sämre, jag tror att jag sätter trender, men egentligen följer jag dem bara slaviskt. Självinsikt?

Peter Madison sa...

mmm...har sett det där. Helt sjukt bra och hennes framtid är väl så gott som gjord...:)

Susanna sa...

Jesper. Haha, och där går man omkring och tror att man har koll på läget och tänker nytt... Fan.

Peter Madison. Ja, hon har garanterat fått ett fett kontrakt. Rätt vad det är börjar hon dyka upp i kvällspressen med kanyler i armarna och irrande blick. Hoppas inte.

Anna sa...

Ja tjejen vann ju hela tävlingen, men det kanske inte var så oväntat. Man skulle ju kunna säga att hon har en smula talang.

”America´s got talent” hade David Hasselhoff i juryn och vi hade Tobbe trollkarl - vet inte vad som var bättre/sämre...

Susanna sa...

Ja, Tobbe eller David... Kanske att de kan byta roller? Tobbe med röda badbyxor springande i slow motion på en amerikansk strand och David med trollerilåda och några dansmoves.

Anna sa...

hehe...ja det vore en syn!

Anne sa...

Zara är inte att missa! Massa fina kläder.

Susanna sa...

Anne. Ja, Zara har verkligen fina kläder. Har jag upptäckt nu!