torsdag 24 september 2009

Susanna + backpacking.se = sant!

Idag har min första artikel publicerats på en resesajt som heter backpacking.se. Här kommer jag, under hösten, skriva lite längre artiklar och reseguider om bland annat Kenya, Zimbabwe och Namibia.

Den första artikeln handlar om när jag tog körkort i Kenya i våras - från första teorilektionen till uppkörningen!

Jag kommer också fortsätta skriva på den internetbaserade resebyrån Travelstarts blogg som finns på svenska här och på engelska här.

Men framförallt kommer jag att fortsätta blogga här på min alldeles egna blogg precis som vanligt.

Kul, va!

3 kommentarer:

Annika sa...

Å, jag brukade också skriva för dem, men slutade...
Tyckte jag tömt ut allt jag hade att säga i TS bloggen om DC + att jag väl inte var sådär jättenöjd med dem heller (men det kanske är bättre nu?). jag vet ju att det är ny ledning där nu. Tror jag skrev en artikel för BP också.
Kul för dig! För det är ju lite kul att skriva för ngn annan ibland också. Jättekul!
Ska läsa vad du skriver!
Hälsningar Annika i Washington!

Anonym sa...

Du har det du gör vännen!
Härligt att vi får ta del av din vardag!

Kram/ Anna

Susanna sa...

Annika. Roligt att du också skrivit för TS och BP! Vet inte om de bytt ledning, men jag har jättebra kontakt med några personer där - alltid snabba svar och positiv feedback! Precis som du skriver kommer nog också jag att komma till en punkt där jag känner att jag tömt ut alla intressanta ämnen, men i och med att jag flyttat från Kenya till Zimbabwe är det en massa nytt att uppleva! :)

Anna. Och din fotoblogg är und-er-bar!! Kram!