tisdag 1 september 2009

Jag var ju i Norrköping för ett tag sedan

Jag hade det så obeskrivligt härligt hos min kompis J i Norrköping häromveckan. Hon skämde bort mig med MASSOR av god mat, sin underbara person och en massa mysiga saker. Plus en och annan katt!

DSC03035

Jag känner mig iakttagen på något vis…

DSC02997 

Bruschetta med mosad avocado, soltorkade tomater och stekt halloumi. Och kallt rosévin.

DSC03021

En massa godsaker hos andra bästa J i Linköping. Mörk choklad, torkade aprikoser & nötter, god ost, rött vin, melon, tända ljus. Och de godaste vänner. Sedan reggaeklubb! Därefter hämtmat på Max… Åh, ljuva liv!

DSC03018

Jag och bästa, bästa J!

DSC03006

Rödbetor & potatis med ingefärssmör.

DSC02998

Avkoppling. Té, tidning och katt. Senare fotbad & smoothie.

DSC03072

Hallonsoda och geléhjärtan i Söderköping

Inga kommentarer: