måndag 21 september 2009

Slut för idag

Nej, nu packar jag ihop för idag. Även om jag gnällde (det var himla skönt!) lite förut har det hänt en del bra grejer idag. Har fått några nya, intressanta kontakter som kanske kan leda till något…

Har suttit på N.s jobb, men nu ska jag ta en skraltig taxi hem och äta god middag. Kontraktet på vår hyrbil har precis gått ut och jag hade nog ändå inte känt mig säker på att köra själv.

Förresten, jag svarar på alla sms jag får från er. Har du inte fått ett svar beror det på att jag inte fått sms:et (eller vid något tillfälle att jag svarat, men att sms:et fastnat någonstans på vägen). Försök gärna igen!

2 kommentarer:

Emmama sa...

Vad mycket fina inlägg idag! Hoppas du snart har internet hemma också (vilket jag inte tror du har?) så det blir mindre ensamt! Kram!

Susanna sa...

Emmama. Tack snälla! Internet hemma har vi inte än, men det ska bli förhoppningsvis. KRAM