lördag 5 september 2009

Jambo Afrika

Nu har jag just landat på Jomo Kenyatta International Airport i Nairobi och står här vid en bardisk på caféet Java Coffee House och har kopplat upp mig på deras trådlösa nätverk.

Flyget vidare mot Harare lyfter om fyrtio minuter, så jag ska ta mig bort till gate 8 nu.

Resan har gått bra såhär långt. Klockan är halv sju på morgonen och solen har gått upp i Nairobi. Det är lite mulet och femton grader varmt. Känner mig lite mosig efter nattflygningen, men efter en dusch och lite vila kommer jag nog i form igen.

Ville bara säga att allt är bra!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Älsklingen min!! Så glad jag blir!
Kraaaaamar i massor
mam

Anonym sa...

Älsklingen min!! Så glad jag blir!
Kraaaaamar i massor
mam

Anonym sa...

Älsklingen min!! Så glad jag blir!
Kraaaaamar i massor
mam

Anonym sa...

Älsklingen min!! Så glad jag blir!
Kraaaaamar i massor
mam

Anonym sa...

Älsklingen min!! Så glad jag blir!
Kraaaaamar i massor
mam

Anonym sa...

Älsklingen min!! Så glad jag blir!
Kraaaaamar i massor
mam

Anonym sa...

Älsklingen min!! Så glad jag blir!
Kraaaaamar i massor
mam

Anonym sa...

Lite väl överdrivet med 7 likadana kommentarer....men något i cyberrymden måste ha kännt av känsloläget när jag kommenterade ;)och ville skämta lite..
P&K
Mam

Emmama sa...

Lyllos dig som fick en snabblandning i Kenya! Minns när vi kom dit och Mwanikis alla syskon och mamma kom och mötte upp och alla fick träffa Gustav och mig för första gången, vilken grej! Kram!

Susanna sa...

Mamma. Ja, jag tänkte väl! :) Kram

Emmama. Ja, lyllos mig! Hade varit toppen att få spendera lite tid i Kenya igen, men det gick inte att få till denna gång, tyvärr...

Åh, vad underbart det måste ha varit att bli mött på flygplatsen sdär av Mwanikis släkt - U-N-D-E-R-B-A-R-T!

Kram