lördag 14 juli 2007

Gucci & Prada

Min övistelse visar sig sammanfalla med Stockholmsveckan. Det visste jag inte när jag planerade att spendera min tid här, men det vet jag nu. På måndag flyttar Stureplan (via Marstrand och Båstad) till Visby.

Drack en drink på en bar innanför muren tidigare ikväll. Konstaterade att de börjat anlända nu. Låten nedan spelades oavgjort flest gånger. Till tonerna av denna trippade den ena blonda bruden efter den andra in.

Kanske ska kolla om Norén har plats över till mig på sin gård.


Klippet är inte från ikväll utan från Århus
(som kanske har en Köpenhamnsvecka).

2 kommentarer:

Anna sa...

Tänk att du åker till Ön och får med dig alla Stockholmare, det var ju osis... ;)

Susanna sa...

Annanita. Just när jag trodde att jag blivit av med dem för en stund...