måndag 9 juli 2007

Känner ni hur det gungar?

Det känns som att jag har suttit i en båt hela dagen. Det snurrade när jag vaknade imorse. Och hela dagen har det fortsatt. Sjukt. På lunchen frågade jag sommapraktikanterna om de kände hur det gungade. De tittade underligt på mig och fortsatte äta.

Efter en drink för någon timme sedan kändes det bättre (enligt konceptet att minus gånger minus blir plus). Men nu är det tillbaka igen. Känner hur jag gungar fram och tillbaka i soffan. Ganska skönt på något vis. Om jag hade varit i en båt.

8 kommentarer:

Peter Madison sa...

Fniss...är du onykter Susanna? :)

Susanna sa...

Peter Madison. Om det ändå varit så. Somnade nykter igår. Tror jag... :)

Ina sa...

Det har gungat sen en timme tillbaka för mig! Du smittade nog ;)

Susanna sa...

Ina. Shit, smittar det?

Anne sa...

Hoppas vågorna har stillnat till idag.

Susanna sa...

Anne. Idag känns det mycket bättre, tack. Lite vågigt, men helt okej.

Anna sa...

Yrsel...kanske inte bara kul...
Jag menar inte att skrämma upp dig men det där med yrsel är inte alltid så bra.

Susanna sa...

Annanita. Nej, det är nog inte så bra. Det känns inte obehagligt och jag är inte illamående eller så, men det känns underligt. Idag är det dock mycket bättre...