lördag 31 januari 2009

Det ekar tomt i kylskåpet...

Kylskåpet är tomt, så jag ska göra mig i ordning och promenera till Java Coffeehouse, som ligger i Yaya Shopping Centre, och beställa en god frukost. Tar med DN - älskar söndagsdelen! Sedan ska jag handla mat. Kött hos slaktaren, frukt och grönsaker i frukt- och grönsaksaffären och resten på mataffären Chandarama. N har precis gått ombord på planet från Addis till Nairobi, så han borde vara hemma om några timmar.

Tänkte göra den goda kycklingpajen till lunch.

Vad ska ni göra idag?

4 kommentarer:

Marianne sa...

Skönt att få hem honom igen efter så lång tid. När Klas är borta en hel vecka tycker jag att det är för länge. Ett par dagar är okej.

Susanna sa...

Marianne. Ja, det var otroligt skönt! Nu passade jag ju på att själv resa bort och det gjorde att tiden gck snabbare.

Susanna sa...

Marianne. Ja, det var otroligt skönt! Nu passade jag ju på att själv resa bort och det gjorde att tiden gck snabbare.

Camilla sa...

Jag älskar också söndagsdelen i DN! Den är så... SÖNDAG :o) Igår läste jag den framför brasan i gillestugan med en kopp kaffe och tennis på TV. Federer förlorade ju tyvärr, men stunden var inte så pjåkig ändå.