lördag 24 januari 2009

Ännu ett inlägg från kusten...

Mina inlägg från kusten tenderar att bli enformiga. Är ni less på att höra mig snacka om vit sand, het sol, böcker och ocean nu? Det är så livet är här. Enkelt, okomplicerat och soligt.

Jag har en riktig tegelsten i min strandväska. Boken "Shantaram" är 900 sidor lång och helt makalös. Jag vet inte ens hur jag ska börja förklara den, så köp den istället. Som sagt, helt fantastisk - ni kommer inte att ångra er!

Den har kvalat in på min topp 5-lista där böcker som Robson (Pernilla Glaser) och Garps och hans värld (John Irving) hänger. Inte dåligt.

3 kommentarer:

Marianne sa...

Inte trött på att läsa om livet vid kusten! Möjligen lite avundsjuk : )

Emmama sa...

Less nej men extremt avundsjuk! Mariannes thoughts exactly! Blivit nån ugali på sistone? :) Kram!

thebromanders sa...

Älskar att läsa o mottager gärna boktips!