torsdag 20 november 2008

Om en skön förmiddag...

Nu under förmiddagen har jag suttit ute på balkongen och skrivit. Jag har börjat på en skrivarkurs till och det känns väldigt roligt. Så skönt att skriva när man känner att man har tid. Har ju känt mig stressad under en tid, men jag känner att det kanske är på väg att lösa sig. Har dragit ner på några grejer och det kändes genast bättre.

Åt en god fruktsallad till frukost (äpple, ananas, jordgubbar och banan) och medan jag skrev plaskade några barn i poolen. Det är så skönt att sitta ute och skriva, det är lagom varmt och när jag lyfter blicken ser jag en stor palm svaja. Nu ska jag göra lunch och sedan promenera till Swahiliklassen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Såskönt det låter :).
Kramar
mam

Emmama sa...

Härligt! Här är det lagom iskallt kan jag meddela.. ;) NJUT!

Susanna sa...

Mam. Mmm! Kram!
Emmama. Lovar att njuta! :)

Susanna sa...

Mam. Mmm! Kram!
Emmama. Lovar att njuta! :)