måndag 15 september 2008

Nairobi & om att blogga i blindo

Vi är framme nu. Håller precis på att ladda upp bilder på fotobloggen!

Märkligt nog kan jag inte gå in på min blogg, det säger tvärstopp när jag skriver in webbadressen, men jag verkar kunna skriva inlägg om jag går in via blogger.com... Detsamma gäller tyvärr alla bloggar som slutar på blogspot.com. Någon som vet hur man löser problemet? Jag kan inte läsa kommentarer heller, så ni får gärna maila till susannasblogg@gmail.com istället!

Bloggar i blindo tills vidare.

Tillägg: Nu funkar det att kolla in min och andras bloggar samt att skriva kommentarer - hoppas att det håller i sig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen till Kenya!

Träffade dig idag för första gången. Mycket trevligt! Hoppas att du kommer trivas lika bra som jag gör!
Tina

Susanna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Susanna sa...

Tina. Tack så mycket, det var väldigt trevligt att träffa dig!