onsdag 3 september 2008

Allt om min mixer

Inspirerad av goda smoothies och gazpacho i Norrköping i somras och av Tanja styrdes mina steg mot mixersektionen på Duka. Jag hade ett presentkort och ville köpa något roligt, bra och lyxigt. Efter att ha inspekterat ett drinkshakerset, en uppblåsbar vinkylare och efter att ha gjort mig en Nespresso i butiken föll mina ögon på mixern på bilden. Eller egentligen föll de på en grön, men ryktet sa mig att det fanns en rosa lite längre ner på gatan så jag gick dit och, voila, den blev min. Sedan igårkväll har jag gjort tre olika smoothies. En med yoghurt, apelsinjuice, banan och åkerbär. En med bara apelsin. Och en enkel med banan- och yoghurt och en skvätt juice. Jag älskar den!

2 kommentarer:

tanja sa...

Visst är det underbart med smoothies!!!

Susanna sa...

Tanja. Ja, fantastiskt!!