fredag 29 maj 2009

Om allt möjligt

Nu kommer strax taxin för att ta mig till jobbet. Måste ta med min laptop och jag vill inte promenera med en datorväska över axeln. För osäkert. Knappt har jag skrivit på min blogg att jag jobbar förrän jag meddelar att jag arbetar sista dagen idag. Jag har under våren (i snitt en dag i veckan i början och mer på slutet) hjälpt en nyetablerad biståndsorganisation med deras hemsida och nu är min del av arbetet slut.

Min bilskollärare ringde just och sa att han skulle komma över med mitt internationella körkort. Tydligen ska jag kunna köra i alla länder utom Japan om jag har ett sådant. Måste kolla med Vägverket vad de säger om Sverige. Kan jag köra där i sommar?

Nu känner jag att flytten börjar närma sig med stormsteg... Saker jag vill hinna göra innan vi flyttar måste genast bokas in om de ska hinnas med. Igår var jag på ett ställe som jag blev alldeles varm i hjärtat av; ett elefantbarnhem. Berättar mer om det sedan!

Nej, nu ringde telefonen. Dags att gå ner och hämta körkortet! Fatta, mitt alldeles egna körkort!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Susanna! DU HAR KÖRKORT NU!! Oaooo!

kramar i massor
mam

Susanna sa...

Mam. JA; JAG VEEET!!!

Kram