fredag 22 maj 2009

Inramade älsklingar

Två sötnosar som äntligen har fått ramar! Jag har varit dålig på att rama in foton, men det blir ju så fint. Ska se om jag kan fynda billiga secondhandramar och måla om när jag är hemma i sommar. Det blir så hemtrevligt att ha foton på släkt, vänner och barn framme!





















Fotot på söta lilla Julie, min systerdotter, fick en leopardram köpt på Yaya shopping centre.




















Lille Sixten, son till en av mina bästa vänner. Den coola ramen fick vi som present av min kompis Y när hon var på besök här och är också köpt på Yaya. Sedan älskar jag bilden!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sixten är stolt och glad över att få pryda ditt hem med sin bild! Vilken hedersplats!

KRAM / Sixtens mamma

Susanna sa...

Sixtens mamma. Vad härligt att höra att han är glad & stolt över det! :) KRAM