torsdag 18 december 2008

A gingersnap with an attitude!


Det här är min systers lilla pepparkaka! Hon verkar vara hur mysig som helst (jag har ju inte träffat henne ännu eftersom hon föddes i Stockholm i november) och jag älskar hennes uppsyn på den här bilden. Liksom "jaha, dräkten går väl an, men här ligger jag med en larvig mössa på huvudet och det här ska sparas till eftervärlden... Tack för det!"


Syster, det är inte utan att jag tänker på julkorten som togs på dig och mig när vi var små och du försökte hålla mig på fötter...


Med detta önskar jag er alla en riktigt GOD JUL & ett GOTT NYTT ÅR! Imorgon sätter vi oss i vår kupé på nattåget mot Mombasa och firar med champagne.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser ut att vara ett släktdrag att kunna ligga och mysa. Du är välkommen att ligga på vår soffa och äta kladdkaka när du vill!

Vi kanske till och med kan bjuda på en supergod körsbärspaj!

GOD JUL!

Susanna sa...

Peter. Hahaha, där sa du nåt! :)
Åh, körsbärspaj tackar jag inte nej till

Stor kram & GOD JUL!