onsdag 6 februari 2008

Tycka. Om.

Jag tycker om att:

  • jag tränade idag trots att det kändes segt innan.
  • den gamla hitten "Ice, Ice, Baby" spelades på corepasset. Jag blev genast nostalgisk och mindes hur min storasyster försökte lära mig dansa hip hop hemma hos pappa i tolvvåningshuset. C gick i högstadiet och kunde alla coola moves som jag var för liten för att fatta.
  • den ansiktsscrub jag använde ikväll luktade sådant där björnklister som jag klistrade med när jag var liten. En grön burk med plastspatel. Minnen.
  • den halsduk jag stickat på i evigheter snart är klar. Den är också evighetslång. Och ska ges bort till en vän.

Jag tycker inte alls om att:

  • spinninginstruktören sa "Bra där!" efter nästan varje mening.
  • avslutningslåten på corepasset var Bette Midlers "The Rose". Some say love, it is a river?





Vanilla Ice in the house

Inga kommentarer: