fredag 8 februari 2008

Saker som gör att den här veckan ändå känns helt okej:

  • mina nya, gråmönstrade strumpbyxor
  • mina nya, svarta strumpbyxor med vita prickar på
  • té från Friggs med smakerna orientalisk kanel (rött) och ingefära/citron (grönt)
  • nytvättade lakan i sängen
  • ett paket som kom lastat med två par snygga, hemgjorda örhängen och en skiva med Amy Winehouse från J
  • min röda duffelliknande jacka som hängt med i många år nu
  • ansiktsbehandlingen imorgon
  • de där snygga, svarta stövlarna jag köpte på 60 procents rea
  • nya, hälsosamma vanor som ger resultat
  • att den där halsduken är överlämnad och att innehavaren blev mycket nöjd
  • ett brev från mamma innehållandes recept på italienska godsaker
  • att mina pärlor och tänger är där jag är nu

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst känns livet lite bättre med de små tingen.
Som ett par skor på rea, en ny thesort, en promenad i stan med en vacker blick från en främling.

Ha en fin dag.

Susanna sa...

Stina. Ja, verkligen!