måndag 12 oktober 2009

Hej gott folk,

Jag förstår om ni undrat vart jag tagit vägen... Utan att berätta för mycket kan jag avslöja att jag är tillbaka i Sverige. Landade i Stockholm i lördags. Förstår att det kommer oväntat och att ni kanske undrar varför, men här i bloggen vill jag inte vara så privat och berätta om anledningen. Vet att ni respekterar det även om jag kan tänka mig att ni är nyfikna. Det skulle jag också varit.

Nu vet ni iallafall vart jag är och jag kommer att, i någon form, fortsätta blogga från höstiga Stockholm.

4 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Oj! Jag hoppas verkligen att du inte är i Sverige p g a tråkiga nyheter.
Kram!!!

Anonym sa...

förstår att du vill hålla det privat. men kan inte hjälpa att undra om du ska flytta hit nu? Mvh Rebecca

Anonym sa...

Vi är många som är glada att du är tillbaka i Sverige =)

Kramar Jessica

Anonym sa...

Du är välkommen tillbaka! Skönt att ha dig närmare!

Kramar i massor!
/ Anna